Monday, January 02, 2006

PenjejakNeraka is now known as ipvsadm

Hmm, kepada mereka yang mengenali PenjejakNeraka di IRC, dimaklumkan bahawa nick tersebut telah didropkan. Aku sekarang menggunakan nick ipvsadm :) Asas/sebab utama pertukaran tersebut adalah kerana ada yang kurang senang dengan nick lama aku tu, hehe. Antara sebab sekunder adalah; tahun baru, nick baru :)

Ada yang salah anggap seolah-olah:
  • aku ingin ke neraka
  • aku guna nick terebut konon nak dianggap ganas dgn nama "neraka"
  • aku nie orang jahat

Actually aku cuma guna nick tu kerana kagum dengan watak Penjejak Neraka dalam komik Pendekar Laut - tak lebih dari tu. Jadi, utk kesenangan & kebahagiaan semua pihak, eloklah aku tukar nick tu. Aku pun tak salahkan mereka yang memaki hamun aku atas penggunaan nick PenjejakNeraka kerana aku tahu mereka jahil dengan niat sebenar :) Aku pun tak nafikan yang nick PenjejakNeraka nie agak keras bunyinya, hehe.

Selamat tinggal PenjejakNeraka, selamat datang ipvsadm :)

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Who ever take the nick "Penjejak Neraka" too seriously have no sense of humour, it just a name of a comic character !! (btw, I am a fan of Pendekar Laut).

Question now is how we suppose to pronounce your new nick "ipvsadm" ??

Tuesday, January 03, 2006 9:59:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

oo itu macam ka... baru wa paham

Tuesday, January 03, 2006 5:51:00 PM  
Blogger Irwan said...

Kenmin,
Long time no see. I still owe you a teh tarik, hehe. The pronounciation is just like this: i-p-v-s-a-d-m :) As simple as that.

Thursday, January 05, 2006 7:33:00 PM  

Post a Comment

<< Home